Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Η συμμετοχη μου στον Χριστουγεννατικο διαγωνισμο του δελφινακι και σουπερ Xmas πραγματακια!

Γεια σας αγαπητοι μου μπλογκοφιλοι! Τι κανετε? Το ξερω οτι ειναι καπως αργα για να κανω αυτην την αναρτηση αλλα ειναι μεγαλη αναγκη! Λοιπον μενουν μονο μονο 4 μερες για τα Χριστουγεννα!!! Γιουπι! Πως νιωθετε? Εγω υπεροχα! Κανω αυτην την αναρτηση γιατι θελω να σας δειξω την συμμετοχη μου στον σουπερ Χριστουγεννιατικο διαγωνισμο του Δελφινακι(http://www.delfinaki-sunset.blogspot.gr/) που ληγει σημερα! Τη ανευθυνη που ειμαι! Ζητω χιλλια συγνωμμη αλλα λογω των πολλων υποχρεωσεων δεν ειχα πολυ χρονο! Και τωρα θα σας δειξω την συμμετοχη μου!


ΓΙΟΡΤΙΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ (1/11/12-21/12/12) (κλικ στην εικόνα)
Και εδω η συμμετοχη μου!
Με μεγαλη τιμη σας παρουσιαζω την οικογενια των Χριστουγεννουληδων!
Ηρθαν σημερα το βραδυ και θα μεινουν ολη την περιοδο των γιορτων!
Εγω του δεχτηκα με μεγαλη χαρα! Ακουσαμε και πολυ ωραια Χριστουγεννιατικα
τραγουδακια! Ειναι πολυ καλη παρεα!

Ο μπαμπας Χριστουγεννουλης ενας πολυ αστειος χιονανθρωπος,
η μαμα Χριστουγεννουλη μια πολυ καλη νοικοκυρα και γλυκουλα του κορουλα
η Χριστουγεννουλα!
Α! Παραλιγω να το ξεχασω! Σημερα θα σας δειξω τις απαντησεις που ειχα κανει στο παιχνιδι
της προηγουμενης αναρτησης μου με την ερωτηση '' Τι ειναι για εσας τα Χριστουγεννα?''
Διαλεξα 3 σχολια που με συγκινησαν παρα πολυ! Θα σας τα δειξω!
Το σχολιο του Δελφινακι:

Καλησπέρα Αλιόνα..Είναι πολύ όμορφος ο Χριστουγεννιατικος στολισμός του μπλογκ σου, έτσι σιγά σιγά μπαίνουν όλα τα μπλογκς σε γιορτινή ατμόσφαιρα και χαίρομαι πολύ
Συγχαητήρια για τα βραβεία σου και σ ευχαριστώ για την αποδοχή του δικού μου (η αλήθεια το είχα ξεχάσει)
η φωτο στην αναρτηση με τον αγιο βασιλη μου αρεσε πολυ
το ιδιο και το ποιηματακι, ειναι τοσο ομορφο , τοσο γλυκο και τρυφερο

Η ιδέα σου μου άρεσε πολύ! Για μένα τα Χριστουγεννα ειναι το πιο ομορφο και σημαντικο γεγονος της θρησκείας μας , η γεννηση του Χριστού μας. Μου αρέσουν πολύ αυτές οι γιορτινές ημέρες γιατί η οικογένεια μαζεύομαστε μαζί, περνούμε πολλές ώρες μαζί, χαλαρά, όμορφα, γιορτινά. Στολίζουμε το σπίτι μας. Κάνουμε τις γιορτινές ετοιμασίες (στολισμό,παραδοσιακά φαγητά) πηγαίνουμε στην εκκλησία τα Χριστουγεννα να γιορτάσουμε την γέννηση του Χριστού μας! Καθόμαστε γύρω από την σομπα μας, ψήνουμε τα κάστανα μας. Μικρές όμορφες οικογενειακές στιγμές.

Καλωσόρισες, μας έλειψες

Το σχολιο της Ελενης(http://by-helene.blogspot.gr/)

Γεια σου αγαπημένη μου Αλιόνα! Τι όμορφη που είναι η χριστουγεννιάτικη εμφάνιση του blog σου! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου! Το ποιηματάκι που είχες γράψει μικρή είναι υπέροχο! Λοιπόν, για μένα τα Χριστούγεννα είναι οι πιο μαγευτικές μέρες του χρόνου. Το δέντρο, τα στολίδια, τα δώρα, η μυρωδιά των Χριστουγέννων.. Είναι η καλύτερη εποχή για να δώσεις άφθονη αγάπη παντού και να πάρεις πίσω. Να αγκαλιάσεις σφιχτά όλους όσους αγαπάς, να συμφιλιωθείς με κάποιους που είχες απομακρυνθεί, να νιώσεις ευγνωμωσύνη για όλα όσα έχεις στη ζωή σου και να προσέξεις λίγο παραπάνω τον εαυτό σου. Είναι η γιορτή της αγάπης και της μαγείας! 

Και το σχολιο της Βασιληκης(http://basilikis-art.blogspot.gr/)
 
Welcome back Αλιόνα μου!! Είσαι καλά?? Πολλά μπράβο για τα βραβειάκια σου! Το ποίημα σου τέλειο! Αλήθεια έχεις ταλέντο! Χμμ τι είναι για μένα τα Χριστούγεννα? Την απάντησή μου θα τη βρείς στην τελευταία μου ανάρτηση: η γέννηση του Χριστού, η οικογένεια,οι φίλοι,η αγάπη,η γενναιοδωρία και η βοήθεια προς το συνάνθρωπό μας, η χαρά της δημιουργίας, τα χαμόγελα των παιδιών αλλά και των μεγάλων, και τα Χριστούγεννα!!! Πολλά φιλούθκια :)))))

Συγχαρητηρια! Τα σχολια σας με συγκινησαν πολυ!!! Και για δωρο θα παρετε ενα πολυ ωραιο Χριστουγεννιατικο βραβειο!
The most beautyful Christmas blog award!
 
Και τωρα οι νικητριες θα απαντησουν σε 3 ερωτησεις?
1) Τι σας αρεσει να κανετε τα Χριστουγεννα?
2) Πιστευετε οτι τα Χριστουγεννα γινονται θαυματα?
3) Τι ειναι πιο σημαντικο στα Χριστουγεννα? Τα δωρα που περνεις ή τα δωρα που δινες στα αγαπημενα σου πρωσωπα?
 Τωρα λοιπον σας αποχαιρετω! Σε λιγες μερες θα σας ετοιμασω πολυ ωραια πραγματα!
Να περνατε σουπερ!!!
xxx, Alyona.:)
 


 

6 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Αλιόνα την περίμενα τη συμμετοχή σου. Θυμούμουν που μου είπες ότι θα λάβεις μέρος. Πρόλαβες, μην ανησυχείς. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή και καλή επιτυχία. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, λάτρεψα την οικογένεια των Χριστουγεννούληδων. Μου αρεσε πολυ και η ονομασια και η περιγραφη τους.. Πάω να το βάλω με τις υπόλοιπες συμμετοχές
    Ωωω τι έκπληξη με περίμενε! Εγώ ποτέ μου δεν κερδίζω και χάρηκα που είδα ότι η ταπεινή μου απάντηση σε συγκίνησε.Πολύ ωραίες και οι απαντήσεις και των άλλων δύο μπλογκοφιλενάδων μας.. Ευχαριστώ για την γλυκιά σκέψη να δώσεις βραβείο. Ειναι πολύ ωραίο.
    Και τώρα οι απαντήσεις μου
    1)Να απολαμβάνω την κάθε στιγμή ξέγνοιαστα και χαλαρά αφήνοντας πίσω τα προβλήματα και την ρουτίνα της καθημερινότητας
    2)Το θαύμα των χριστουγέννων , είναι η ίδια η γέννηση του Χριστού μας, ο Χριστός το σύμβολο της θρησκείας μας, γεννήθηκε τόσο στο πιο ταπεινό τόπο, σε μια φάτνη
    3)Τα δώρα που δίνω
    Θα περιμενω να δω τα πραγματακια που θα φτιάξεις
    Δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα ξέχασα, το βραβείο σου θα το περάσω στα δώρα , εδώ
      http://delfinaki-sunset.blogspot.com/p/blog-page_9648.html

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αλιόνα μου! Υπέροχη η οικογένεια των Χριστουγεννούληδων! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Χαίρομαι που σου άρεσε το σχόλιό μου, σ ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Και τώρα, θα απαντήσω στις ερωτήσεις σου!
    1.Τα Χριστούγεννα μου αρέσει να περνάω χρόνο με τους αγαπημένους μου. Επίσης μου αρέσει να καθομαι στο χαλί κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο και μπροστά από το τζάκι και να χαζεύω τα φωτάκια!
    2.Η γιορτή των Χριστουγέννων είναι από μόνη της ένα θαύμα και πιστεύω ότι θαύματα μπορούν να γίνουν όλες τις μέρες του χρόνου!
    3.Το πιο σημαντικό δώρο τα Χριστούγεννα είναι η αγάπη, είτε την δίνεις είτε την παίρνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα να πω μια καλημέρα και να αφήσω τις ευχές μου για όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη ..να είναι η καινούρια χρονιά γεμάτη από όμορφες στιγμές ..φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλιόνα χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω και ελπίζω να τα λέμε συχνά από δω και πέρα!!! Είναι πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες!!!! Καλά Χριστούγεννα με αγάπη και υγεία!!!

    ΥΓ Πέρνα από το "σπίτι" μου, κάνουμε ανταλλαγή δώρων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!Πολλές ευχές για Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή