Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Νεα Χριστουγεννιατικη ιστορια '' Η ευχη της Αρελιας'' και Xmas εκπληξη!

Γεια σας και παλι! Λοιπον σημερα θα σας πω πολλα ωραια πραγματα!Ενα απο αυτα ειναι η Χριστουγεννιατικη ιστορια που εγραψα! Σημερα το πρωι καποιος χτυπησε την πορτα μου.
Εγω ξαφνιαστικα και ανοιξα την πορτα και τι να δω:
 Μια πανεμορφη κοπελα αγγελακι!
Εμεινα αφωνη! Μα πως ηρθε στο σπιτι μου? Μου ειπε οτι την λενε Αρελια και ηρθε γιατι
θελει να σας πει την ιστορια της και για την πραγματικη σημασια των Χριστουγεννων! Εγω
την δεχτηκα με μεγαλη χαρα και ημουν πολυ χαρουμενη που θα μας πει την ιστορια της!
Δεινω λοιπον το λογο στην γλυκια Αρελια:
Γεια σας! Με λενε Αρελια. Ειμαι απο την χωρα των αγγελων και ο σκοπος μου ειναι
να βοηθησω και να κανω ευτυχισμενους τους ανθρωπους. Στο βασιλειο μου απαγορευται
αυστηρα να εμφανιζομαστε μπροστα στους ανθρωπους με την αληθινη μας οψη παρα
μονο με την ανθρωπινη. Ετσι λοιπον θα σας πω την ιστορια μου που εχει ως στοχο να σας
δειξει την αληθινη σημασια των Χριστουγεννων!
'' Η ευχη της Αρελιας''
Ποτε δεν ειχα δει τον ανθρωπινο κοσμο. Ως αγγελος ζω σ'ενα μερος μαγικο πανω στα συννεφα.
Ζω μια καλη ζωη αλλα ποτε δεν ηξερα τιποτα για τους ανθρωπους. Κατι με ελκυε να γνωρισω αυτον
τον διαφορετικο κοσμο. Μονο οταν εγινα 18 χρονων ειχα το δικαιωμα και την αδεια απο τους πρεσβυτερους των αγγελων να κατεβω στον ανθρωπινο κοσμο με ενα στοχο: να τους προστατεψω.
Ημουνα πολυ ενθουσιασμενη καθως θα εβλεπα για πρωτη φορα τους ανθρωπους αλλα και ειχα ενα
λογο παραπανω. Ηταν η παραμονη των Χριστουγεννων! Οταν εφτασα πηγα σ' ενα τοπο, οπως μου
ειπαν οι αγγελοι που λεγεται Ελλαδα και συγκεκριμενα σε μια πολυ που πηρε το ονομα της απο μια αρχαια θεοτητα την θεα Αθηνά- Αθήνα λενε την λενε την πολη αυτη. Οπως κατεβηκα λοιπον βλεπω
διακοσμημενα ολα τα σπιτια με Χριστουγεννιατικα λαμπακια! Χαρηκα παρα πολυ καθως τα Χριστουγεννα ειναι η αγαπημενη μου γιορτη! Ημουν στο στοιχειο μου. Ομως τα πραγματα δεν ηταν
οπως τα εβλεπα. Ηξερα απο τους αγγελους οτι η Ελλαδα ειχε κριση, δεν ξερω πως να εξηγησω αυτη τη λεξη. Εννοω οτι η Ελλαδα ηταν σε μια κρισιη οικονομικα κατασταση. Τελικα αυτο που ειδα στην αρχη ηταν ομως το φαινεσθαι το ειναι ηταν αλλο. Θα σας πω τι ειδα. Καθως περπατουσα στον αδειο
δρομο το βραδυ, ειδα ενα μικρο κοριτσακι που εκλαιγε σε ενα παγκακι. Φαινοταν τοσο στεναχωρημενη! Ετσι πηρα την ανθρωπινη μορφη μου και την πλησιασα.
- Κοριτσακι, τι εχεις? Τη ρωτησα.
Δεν μου απαντησε. Συνεχισε να κλαει. Αλλοστε δεν επρεπε να μιλαει σε αγνωστους. Ομως μετα απο λιγο μιλησε.
- Ειμαι δυστυχισμενη, μου απαντησε.
-Γιατι? Εγινε κατι σοβαρο?
- Ναι, ειπε, ο μπαμπας μου εχασε την δουλεια του και ανα πασα στιγμη μπορει η οικογενεια μου
να γινει αστεγη, ειπε μεσα στα αναφιλητα.
- Γλυκια μου μην κλαις, της ειπα, καποια λυση θα υπαρχει!
- Οχι! Δεν υπαρχει, τι θα κανω?
- Λοιπον γιατι δεν κανεις μια ευχη στον Αγιο Βασιλη? Πιστευω οτι σαν καλο κοριτσακι που εισαι
θα σου κανει ενα υπεροχο δωρο!
- Μα δεν θελω δωρα, ειπε το μικρο κοριτσακι. Τα δωρα δεν ειναι τιποτα! Το μονο που θελω
 ειναι να ειναι ευτυχισμενη η οικογενεια μου...
Οταν ακουσα το κοριτσακι συγκινηθικα και δακρυσα. Ηταν ενα παιδι που ηξερε τη πραγματικη σημασια των Χριστουγεννων και ειχε χρυση καρδια. Ηθελα πολυ να τη βοηθησω.
- Πως σε λενε? τη ρωτησα.
- Αγγελινα, εσενα?
- Ε...( δεν επρεπε να πω το πραγματικο μου ονομα ηταν νομος στο βασιλειο των αγγελων), με λενε
Αριαδνη.
- Α, τι ωραιο ονομα! ειπε με θαυμασμο.
- Ευχαριστω και το δικο σου ειναι υπεροχο! Θα σε βοηθησω μην ανυσηχεις.
- Μα πως?
 - Θελεις να γινουμε φιλες?
- Δεν ξερω, ειπε η Αγγελινα. Φαινεσαι καλο κοριτσι! Ενταξει, φιλες?
- Φιλες, της ειπα με χαρα. Εσυ πηγαινε σπιτι και ολα θα πανε καλα! Θα δεις! Καληνυχτα
 και καλα Χριστουγεννα Αγγελινα!
- Καλα Χροστουγεννα Αριαδνη!
Ετσι φευγοντας εκανα ενα μαγικο και την επομενη μερα την Αγγελινα την περιμενε το πιο ωραιο δωρο! Η οικογενεια της ηταν ευτυχισμενη! Ο μπαμπας της βρηκε μια καλη δουλεια! Χαρηκα παρα πολυ! Οταν ομως γυρισα στον κοσμο μου οι αγγελοι μου ειπαν οτι για να δωσεις χαρα και ευτυχια
στους ανθρωπους θα πρεπει οχι μονο να κανεις μαγικα αλλα να γινεις ανθρωπος. Συμφωνησα μαζι τους και πηρα την αποφαση μου. Τελικα ελπιζω να σας εδειξα την πραγματικη σημασια των Χριστου γεννων. Τα Χριστουγεννα δεν ειναι τα δωρα αλλα η ευτυχθα και η αγαπη που εχει η οικογενεια σου και οι αγαπημενες στιγμες που περνατε μαζι αλλα και η ευτυχια που χαριζεις στους ανθρωπους. Αυτο
 ειναι τα Χριστουγεννα. Η ελπιδα για ενα καλητερο αυριο!
Καλα Χριστουγεννα!
Με αγαπη,
 Αρελια.
Λοιπον πως σας φανηκε η ιστορια της Αρελιας? Εχει και συνεχεια! Λοιπον τωρα θα περασουμε σε ενα αλλο θεμα. Οπως ξερετε αγαπω πολυ τα ζωακια αλλα πιο πολυ τις γατες! Γι' αυτο και σας παρουσιαζω την εκθεση....
   
     
Ειναι διαφορες υπεροχες φωτογραφιες που βρηκα απο το ιντερνετ! Απολαυστε τις!
                     
Εμενα τι θα μου κανει δωρο ο Αγιος Βασιλης?
 Να τα πουμε?
 Φιλοι για παντα!
 
Χριστουγεννιατικος υπνακος!
Κανω μια γατοευχη...
 
 Ποπο ποσα δωρα!

 
 Τριγωνα καλαντα μες στη γατογειτονια!

 
 Γλυκα γατακια!

 
Αυτα...
Σας ευχομαι να περνατε υπεροχα και ομορφα με τα αγαπημενα σας πρωσωπα!
Πολλα φιλακια!
Με αγαπη,
xxx, Αλιονα.
 

8 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία και ότι επιθυμείς ..Καλή επιτυχία στα μαθήματα σου...Πώς μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση ; Δε ξέρω..Συνήθως ειμαι τακτική στις επισκέψεις μου στα μπλογκς που διαβάζω..Πολύ όμορφη και συγκινητική η ιστορία σου Αλιόνα μου..Εσύ την έγραψες έτσι; Μπράβο για την ευαισθησία σου..Οι γατούλες είναι όλες γλυκούτσικες..Δελφινοφιλούθκια

    υγ-θα περιμένω και την συνέχεια της ιστορίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Αλιόνα μου με υγεία και χαρά! Εύχομαι τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν και καλή πρόοδο στο σχολείο! Πολύ χαριτωμένες οι γατούλες! Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλιόνα μου πρώτα ο Θεός θα σου στείλω εκείνο που σου έλεγα αυτές τις μέρες..με συγχωρείς που καθυστέρησα τόσο πολύ...πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο σας για το blog
    Καλως σας βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ.. ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΞΑΝΑΕΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ.. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ..Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΦΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ..
    ΧΑΘΗΚΑΜΕ..ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ , ΕΣΥ;
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Αλιόνα μου! Είσαι καλά? Έχει καιρό να σε δω στην blogoγειτονιά! Εύχομαι καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις σου και να έχεις ένα υπέροχο καλοκαιράκι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλωσόρισες, χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στα μέρη μου..Είμαι καλά, εσύ; Να χαρείς το καλοκαίρι , 3 μήνες διακοπές, όσο πιο όμορφα και ξεκούραστα μπορείς και γίνεται.. Σ ευχαριστώ για την καλή διάθεση συμμετοχής , θα περιμένω με χαρά την συμμετοχή σου.. και χαίρομαι που και σένα αγαπημένη σου εποχή είναι το καλοκαίρι. Δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή