Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

I'm back!!!! :)

Γεια σας! Τι κανετε? Οπως βλεπετε εχω πολυ καιρο να γραψω στο blog μου!
Η αληθεια ειναι οτι ειχα λιγο βαρεθει, γι' αυτο δεν εγραφα τοσο καιρο....
Αλλα σημερα, μπηκα στο blog μου, ειδα τις παλιες μου αναρτησεις τα σχολια που μου ειχατε
κανει και καταλαβα ποσο πολυ μου ελειψε.... Και ποσο πολυ εσεις μου λειψατε! :)
Γι' αυτο λοιπον ειμαι ξανα εδω. Και θα συνεχισω να γραφω οποτε μπορω. :)
Οπως βλεπετε εχω αλλαξει λιγο την εμφανιση του blog. Εχω βαλει ενα φθινοπωρινο
φοντο μιας και τωρα εχουμε Σεπτεμβρη. (Καλο μηνα!) Και αλλαξα και το ονομα
του blog. Απο Aisling's World το ονομασα Alyona Krasiva's World. Θα σας φαινεται περιεργο
το νεο ονομα. Εχει σχεση με κατι/καποιον πολυ σημαντικο για 'μενα. Αλλα αυτο θα σας
το αποκαλυψω σε μια επομενη αναρτηση! :) Ελπιζω να σας αρεσει η νεα εμφανιση!
Θελω να μου πειτε, τι θα θελατε να ανεβασω στην επομενη αναρτηση? Καινουρια ιστορια που γραφω? Βιντεο? Κατι αλλο?  Γραψτε μου στα σχολια! :)
Φιλακια πολλα,
Αλιονα. :)

3 σχόλια:

  1. Γεια σου Αλιόνα μου και καλώς ήρθες πίσω στην blogoγειτονιά!! Ελπίζω να είσαι καλά και να ξεκουράστηκες στο καλοκαίρι...Περιμένουμε με ανυπομονησία τις επόμενες σου αναρτήσεις! Καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλωστην..Και γω χάθηκα και σε καταλαβαίνω πως νοιώθεις.Και μένα μου έλειψε η βόλτα στη μπλοκογειτονιά , το μπλοκ μου να αναρτώ να διαβαζω να σχολιάζω στη γειτονιά κλπ...ωραίο το φόντο σου.. περιμένω να δω την επόμενη ανάρτηση σου..ίσως να ειναι ιστορία όπως συνήθως έγραφες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή