Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Επεστρεψα!!! And Tutti Frutti...is back!!! :)

Γεια σας αγαπημενοι μου blogoφιλοι!!! Καλο μηνα σας ευχομαι! Τι κανετε?
Εχω να γραψω στο blog μου παρα πολυ καιρο... απο τις 22 Δεκεμβριου του 2012!( Παναγια μου!)
Αυτη η χρονια στην Γ'Γυμνασιου ηταν πιο δυσκολη απο τις αλλες χρονιες και δεν ειχα
σχεδον καθολου ελευθερο χρονο για να γραψω στο blog μου. Μου ελειψε παρα πολυ!
Μου λειψατε και εσεις και τα γλυκα σχολια σας... Τωρα ομως που ηρθε το γλυκο καλοκαιρακι
ειμαι παρα μα παρα πολυ χαρουμενη!!! Εσεις πως νιωθετε? Για να σας πω την αληθεια
ηθελα πιο πριν, τον Ιουνιο να γραψω κατι αλλα μια δεν ειχα ορεξη, μια ημουν στεναχωρημενη.
Ομως τωρα ειμαι πολυ χαρουμενη που ξαναγυρισα στην αγαπημενη μας blogoγειτονια!
Σημερα λοιπον μιας και ειναι μια υπεροχη καλοκαιρινη μερα αποφασισα να γραψω μια
ωραια καλοκαιρινη αναρτηση! :)
Ελπιζω να περασουμε ολοι μαζι ενα υπεροχο και γλυκο καλοκαιρι! :)
Και τωρα ειναι η σειρα να σας πω την συνεχεια... ναι... της ιστοριας μου Tutti Frutti που εχει
και καπως καλοκαιρινο θεμα στην αρχη! Αν θελετε να θυμηθειτε τον Προλογο της ιστοριας,
μπορειτε να πατησετε εδω : (http://alyonapar.blogspot.gr/2012/05/tutti-frutti.html). Στο
πρωτο κεφαλαιο της ιστοριας, η Peach μαζι με τις φιλες της θα πανε μια υπεροχη βολτα
στα πιο τελεια μαγαζια του Λονδινου!Τι θα γινει τελικα?

Κεφαλαιο 1ο
Διακοπες, Διακοπες, Διακοπες! - Μια υπεροχη βολτα στα μαγαζια!
Τι ειναι πιο καλυτερο απο τις διακοπες? Οταν ερχονται οι καλοκαιρινες διακοπες νιωθω ελευθερη
και πολυ χαρουμενη! Οταν φετος εκλεισαν τα σχολεια για το καλοκαιρι, εγω και οι φιλες μου
θελαμε να κανουμε πολλα πραγματα! Να συζητησουμε, να κανουμε βολτες, ψωνια, να
διαβασουμε τα αγαπημενα μας βιβλια και πολλα αλλα! Ετσι λοιπον, μια ομορφη καλοκαιρινη μερα
αποφασισαμε να παμε για ψωνια στα πιο υπεροχα μαγαζια του Λονδινου!
 Ξημερωσε αυτη η μερα.( Την περιμενα με πολυ μεγαλη ανυπομονησια!) Εγω τοτε κοιμομουνα
μαζι με τον Ρωμαιο και τον Μερκουριο( τους γατους μου!) και οπως ονειρευομουνα οτι
ημουν μια πριγκιπισσα σε ενα ασπρο αλογο ξαφνικα... Ντριν Ντριν! Το τηλεφωνο στο
δωματιο μου χτυπουσε σαν δαιμονισμενο! (Χιχιχι!) Σηκωνω νυσταγμενη το τηλεφωνο
και λεω:
-Παρακαλω?
-Καλημερα! Η Audrey ειμαι! Τι κανεις? μου ειπε γλυκια.
-Καλα εσυ?
-Πρεπει να παμε για ψωνια! Το ξεχασες? ειπε η  Audrey γεματη ενουσιασμο. Πρεπει
να συναντηθουμε στο 8.00 διπλα στο Zara! Γρηγορα!
- Μα ειναι 6.45! Πολυ νωρις δεν ειναι? τη ρωτησα νυσταγμενη.
-Οσο νωρις τοσο το καλυτερο! Δεν θελεις να εισαι ομορφη στις διακοπες σου?
- Εμ δεν...
- Θελεις και παραθελεις! Καθε κοριτσι το θελει! Λοιπον στις 8.00 θα ερθουν
να σε παρουν η Milly και η Anna! Μην αργησεις! ειπε λαχανιασμενα η Audrey επειδη
μιλουσε γρηγορα.
-Οκ, γεια σου Audrey!
- Bye  Peach, μου ειπε γλυκα.
Εχω να σας πω οτι η Audrey οταν ακουει οτι θα παμε για ψωνια τρελενεται! Ειναι
ενθουσιασμενη, μιλαει γρηγορα και περιμενει πως και πως να παμε! Ειναι μερικες
φορες πολυ αστεια :)
Ετσι μισοκοιμισμενη ετοιμαστικα σε χρονο μηδεν! ( Απιστευτο, ε?) Και καθως βγαινω απο
το σπιτι μου, βλεπω την Milly και την Anna χαμογελαστες λες και κερδισαν σε διαγωνισμο! (Χιχιχι!)
-Καλημερα κοριτσια!
- Καλημερα Peach! Ειπε η Milly.
- Τι νεα?  Ειπε η Αννα.
- Ολα καλα! Λοιπον, ας παμε?
-Ναι! ειπαν και οι δυο φιλεναδες μου ταυτοχρονα.
Κι ετσι πηραμε το λεωφορειο και πηγαμε στο Zara! Εξω μας περιμεναν οι
υπολοιπες φιλες μου! Χαιρετιθηκαμε, γελασαμε, ειπαμε τα νεα μας και καναμε
μια υπεροχη ξεναγηση! Zara, Accessorize, Strativarious, Bershka, Pull and Bear ολα τα
υπεροχα μαγαζια! Πηραμε τοσα πολλα πραγματα που ειχα μεινει αφωνη! Ειχαμε
ομως και μερικα προβληματακια!  Η Randy ηθελε να παει στα αθλητικα μαγαζια
και η  Audrey που δεν ειναι του αθλητικου τυπου βαριοταν τοσο πολυ που
παραλιγο να κοιμηθει! Η  Wendy δεν ηθελε να παρει τιποτα οσο κι αν
επεμενε η  Audrey. Τελικα στο τελος πηγαμε στο Sephora και αγορασαμε μακιγιαζ! Μετα
απο μια κουραστικη αλλα ωραιο shopping μερα, πηγαμε στο σπιτι της  Audrey  για
να ξεκουραστουμε!
Το σπιτι της  ειναι τεραστιο και πανεμορφο! Οι γονεις της ειναι πολυ πλουσιοι.
Ετσι καθησαμε στα αναπαυτικα ροζ μαξιλαρακια του ροζ δωματιου της Audrey και
συζητησαμε για πολλα θεματα. Περασαμε υπεροχα! Η  Audrey μας κερασε
με παγωμενο τσαι ροδακινο ( το αγαπημενο μου!) και με κατι υπεροχα μπισκοτακια
που εφτιαξε μονη της!
-Μμμ ειναι υπεροχα τα μπισκοτακια σου! ειπε λαιμαργα η Milly.
- Ευχαριστω πολυ! ειπε γλυκα η  Audrey.
- Κοριτσια, τι ωραια που περναμε, ειπε η  Apple χαϊδευοντας απαλα τις 2 γατουλες της
Audrey την Princess Snow και τον Cat.
- Ναι υπεροχα!ειπε η Pearl. Ξετρελαθηκα στα μαγαζια!
-Λοιπον κοριτσια, τι θελετε τωρα να κανουμε? ειπε η Audrey.
- Α, ναι ξερω να  τραγουδησουμε! ειπε χαρουμενα η Milly αγκαλια
με ενα λουτρινο αρκουδακι.
-Ναι, ναι! , ειπε χαρουμενα η Anna κρατωντας ενα λουτρινο παπακι! (χιχιχι!)
Και αρχισαμε!
Καλοκαιρι δροσερο!
Μαγικο και ονειρικο!
Οι μερες που περνουν μας κανουν να πεταμε μαγικα!
Εγω ομως δεν τραγουδησα, ντρεπομουνα πολυ!
- Ελα Peach μην ντρεπεσαι, μου ειπε απαλα η  Wendy.
- Δεν μπορω, ντρεπομαι. Δεν εχω καλη φωνη...
- Υπεροχη φωνη εχεις και το ξερεις, ειπε γλυκα η  Audrey.
Ομως εγω παρολο που οι φιλες μου με παρακαλεσαν, δεν τραγουδησα. :(
Η Audrey μας ειπε αν θελουμε να μεινουμε στο σπιτι της για πιτζαμα παρτι.
Ομως εγω ειπα οτι ειχα μια δουλεια στο σπιτι και εφυγα. Ξερω οτι ημουν
λιγο αγενης αλλα δεν μπορουσα να μεινω. Ηθελα να μεινω λιγο μονη μου.
Οταν εφτασα στο σπιτι μου πηγα κι επεσα στο κρεβατι μου κλαιγωντας! Ο Ρωμαιος
και ο Μερκουριος πηγαν τοτε να με ηρεμησουν.  Ενιωθα χαλια που δεν
μπορουσα να τραγουδησω με τις φιλες μου. Και μου αρεσει τοσο πολυ να
τραγουδαω! Μα γιατι ημουν τοσο ντροπαλη? Δεν αντεχα αλλο, ετσι ορκιστικα
οτι αυτη τη χρονια θα αλλαξω!
Μετα απο λιγες μερες ετοιμαζα τις βαλιτσες μου, θα πηγαινα στο εξοχικο μου στο
Brighton μαζι με τις φιλες μου, την  Audrey και την Milly! Ειναι φανταστικα εκει! Καθε
χρονο πηγαινουμε! Δεν θα σας πω τωρα ομως για την καλοκαιρινη μας περιπετεια,
θελω να σας κρατησω σε αγωνια! ( Χιχιχι!)  Να εχετε μια καλοκαιρινη φρουτομερα!
Peach
Tutti Frutti! :)

 
Πως σας φανηκε η συνεχεια της ιστοριας  Tutti Frutti?  Εμενα μου φαινεται πολυ
αστεια! :) Στο επομενο κεφαλαιο θα παρακολουθησουμε τις φανταστικες καλοκαιρινες
περιπετειες της Peach,της Milly και της  Audrey στο παραθαλασσιο εξοχικο τους στο Brighton!
 Τωρα αγαπημενοι μου blogoφιλοι θα ηθελα να μου πειτε κοιταζοντας και τον
προλογο της ιστοριας να μου πειτε, σε ποιον χαρακτηρα του Tutti Frutti πιστευετε οτι
μοιαζετε- ποιος ειναι ο αγαπημενος σας χαρακτηρας!
Εγω πιστευω οτι μοιαζω με την Peach γιατι κι εγω ειμαι πολυ ντροπαλη, ευαισθητη,
θα ηθελα να γινω συγγραφεας αλλα και το ροδακινο ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου φρουτα! Χιχιχι!
Αυτα... Ευχομαι να περνατε υπεροχα και να εχετε ενα φανταστικο καλοκαιρι!
Θα τα πουμε συντομα!
Με αγαπη,
Αλιονα. :)
Υ.Σ Σας εχω μια εκπληξη, δεν σας λεω τι ειναι, το μονο που μπορω
να σας πω ειναι οτι εχει σχεση με την ιστορια μου  Tuttu Frutti! :) 
  

3 σχόλια:

  1. Γεια σου Αλιόνα , καλό μήνα , να χαρείς το καλοκαίρι τώρα που τελειωσε το σχολείο..Ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα σχόλια,τα καλά σου λόγια στο μπλοκ μου..οσο για τη Τζειν Ειρ, το εχω ,το διαβασα πολλες φορες , ειναι αγαπημενο μου, να το διαβασεις...Χαιρομαι που σε βλεπω ξανα στο μπλοκ σου , μας ελειψες και συ και αυτο ..και οι ιστοριες που γραφεις..την διαβασα , ανυπομονω για τη συνεχεια της και για την έκπληξη :) Τωρα σε ποιαν χαρακτήρα μοιάζω; Στην Peach (ντροπαλή) και στην Audrey (ρομαντική) χωρίς να μου αρέσει να μιλώ για μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Αλιόνα μου! Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες! Είναι υπέροχη η συνέχεια της ιστορίας σου! Νομίζω ότι μοιάζω περισσότερο με την Apple:) Σου είχα γράψει email την προηγούμενη εβδομάδα, ελπίζω να το είδες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιούπι η συνέχεια του κλαμπ φρουτοσαλάτας! Κρίμα που η Peach έκανε έτσι, αλλά είμαι σίγουρη πως θα αποκτήσει αυτοπεποίθηση με τον καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή